wtorek, 7 czerwca 2011

Dzień dobry :)

Od czegoś zacząć trzeba, podobno najlepiej od trzęsienia ziemi, a później już tylko bardziej rozkręcać się powinno :) Ja jednak postanowiłam skromniej - od początku. 
Niektórzy znają mnie już z tego miejsca , inni może z tego , a może z tego albo z tego, a jeszcze inni pewnie wcale mnie nie kojarzą - mam nadzieję, że to się zmieni :)
Dlaczego to miejsce - dlatego że chociaż uwielbiam rzeczy vintage, to jednak moja garderoba ma ograniczona pojemność - niestety :( Jest jeszcze inny powód - często pojawiające się pytania czy dana rzecz jest do kupienia, czy nie - więc, żeby była jasna jasność - jak mówi pewien klasyk :) tu będą pokazywane tylko te rzeczy, z którymi jestem w stanie, choć z ciężkim sercem ,się rozstać.
Jeśli ktoś będzie miał ochotę to zapraszam - w miejsca pokazane wcześniej lub bezpośrednio do mnie( zawsze to taniej) na:
 ka-jo7(małpa)wp.pl
Po tym przydługim wstępie na pierwszy ogień proponuję 

Torebkę na ramię. Wykonaną ze skóry ekologicznej. Wewnątrz jedna komora przedzielona na dwie zamykaną na zamek kieszenią. Brązowa podszewka i kieszonka zapinana na ekspres. Stan bardzo dobry z minusem w postaci rysy na środkowym pasku - widoczna na ostatnim zdjęciu. Całość zapinana na suwak i magnes ukryty pod klapką. Dno sztywne. Z tyłu torebki dodatkowa, zapinana kieszeń.
Wymiary:
wysokość 25 cm szerokość 36 cm , max. długość paska na ramię 125 cm






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz